Mittwoch, 14. Januar 2015



Dziś o wszechobecnych podróbkach artykułów luksusowych.

 
1) Produktpiraterie: Die Lust auf die Fälschung
- Piractwo markowe: Ochota na podróbki

piractwo markowe; podrabianie produktów markowych - die Produktpiraterie
ochota na - die Lust auf etwas
fałszerstwo; falsyfikat; podróbka - die Fälschung

*****************************

2) Ob Sonnenbrille, Parfüm oder Handtasche: Viele Menschen kaufen Billigkopien von Luxusware. Warum? Entscheidend ist nicht nur der Preis.
- Wszystko jedno czy okulary przeciwsłoneczne, perfumy czy torebka damska: Wiele ludzi kupuje tanie Kopie artykułów luksusowych. Dlaczego? Nie tylko cena jest decydująca.

okulary przeciwsłoneczne - die Sonnenbrille
perfumy - das Parfüm
torebka (damska) - die Handtasche
tania kopia - die Billigkopie
artykuł luksusowy - die Luxusware
decydujący - entscheidend

***************************** 

3) Eine Tasche ist eine Tasche. Erst der Name macht sie zum Statussymbol.
- Torebka jest torebką. Dopiero nazwa przekształca ją w symbol statusu.

***************************** 

4) Nicht überall, wo Chanel draufsteht, ist auch Chanel drin. Meist wissen die Kunden das. Und kaufen es trotzdem - oder gerade deshalb.
- Nie wszędzie, gdzie jest napisane Chanel, jest w środku Chanel. Kupujący najczęściej o tym wiedzą. I kupują mimo to - a może właśnie dlatego.

być napisanym (na) - draufstehen
być w środku - drin sein
najczęściej - meist
klient - der Kunde
mimo to - trotzdem
właśnie dlatego - gerade deshalb

źródło / Quelle:
http://www.faz.net/aktuell/stil/mode-design/produktpiraterie-die-lust-auf-die-faelschung-13343329.html

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Magdalena Lemp. Powered by Blogger.