Sonntag, 5. Januar 2014

Gwoli uściślenia (2)

Właśnie uzupełniłam na facebooku informację na temat tego, dlaczego piszę mego bloga i dla kogo on jest.
Kopiuję WAM ją. Jak macie pytania, to piszcie!

Info

Chcesz lub musisz nauczyć się języka niemieckiego? Tutaj znajdziesz wiele cennych wskazówek, ćwiczeń i nagrań. Od serca i prosto z Berlina :)
Beschreibung
Coś dla początkujących jak i tych bardziej zaawansowanych. Każdy znajdzie tu coś dla siebie :)

Punktem wyjścia jest mój blog. Szczerze mówiąc piszę go nie tylko dla WAS ale przede wszystkim dla siebie by nie zapomnieć polskiego (tak, tak, po prawie 20 latach za granicą nawet język ojczysty trzeba ćwiczyć...)

Jako że lubię jednak łączyć miłe z pożytecznym stworzyłam też tę stronkę na facebooku. Znajdziecie tutaj króciutkie zadania zwłaszcza na tłumaczenie, w niedalekiej przyszłości też zadania gramatyczne i filmiki na ten temat.

Lektura mego bloga nie jest wprawdzie obowiązkowa, by rozwiązać zadania. Serdecznie jednakże do niej zapraszam!

Dlaczego?

Pod każdym tekstem jest zawsze lista z wybranymi słówkami. A jak wiecie, nauka w kontekście daje najlepsze rezultaty. I wbrew pozorom nie ma tutaj wielkiego znaczenia że jest on po polsku. Ważnym jest, że zajmujecie się aktywnie słownictwem, tłumaczycie zdanka na niemiecki, lub próbujecie stworzyć własne zdania.
Ja oczywiście służę pomocą. A może, i mam nadzieję wkrótce będziecie tutaj nawzajem sobie pomagać, a moja rola ograniczy się do sprawdzania. Będzie super!

Zapraszam więc do lektury i aktywnego udziału.
I nie zapomnijcie zaprosić znajomych. Im więcej nas, tym ciekawiej!

Pozdrawiam serdecznie z Berlina

PS. Blog po niemiecku też planuję. Dam Wam znać jak znajdę na niego czas :)



0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Magdalena Lemp. Powered by Blogger.